keskiviikko 1. huhtikuuta 2015

Aprillipäivä

Mun täytyy tunnustaa, että mua saa aika helposti huijattua. Yleensä mä olen kovin epäluuloinen ja viimeiseen asti pidän tiukasti kiinni kannastani "ei oo totta", ja lopulta oon taipuvainen uskomaan mitä mulle sanotaan. Jos siis jaksaa vaan sinnikkäästi vängätä mulle vastaan, niin yleensä mut saa huijattua uskomaan vaikka kaverin lottovoittoon. Eli hyvää aprillipäivää nyt siis kaikille, älkää jooko huiputtako meikäläistä!

Mun päivä alkoi jo kahdeksan aikaan, kun soittelin työpaikalle vielä jatkuvasta sairaslomasta. Tän jälkeen oon ilmeisesti onnellisesti nukahtanut, koska heräsin klo 11:36 ja mun piti olla 11:30 jo tässä kaverin luona, kun olin lupautunut pentuvahdiksi täks päiväks. Mulla on ainoo herätyskello puhelimessa ja puhelin on siinä sohvan vieressä, johon illalla nukahdin, joten oon ilmeisesti vaan läiskiny sen hiljaseks ku se on ollu siinä käden ulottuvilla koko ajan.
No, hyvä että heräsin kuitenkin Messengerin piippaukseen, kun kaveri kyseli että oonko kohta tulossa. Huhhuh, heitin vaatteet niskaan ja kipitin äkkiä ulkoilmaan ja hipihipi-vauhdilla kaverin taloa kohti. Kaveri heitti mulle avaimet asuntoonsa ja mä kipitin tänne kauheeta vauhtia tsekkaamaan, että onko se ihana pentu ihan suunniltaan täällä yksin. Mutta mitäh, hän oli ihan hiljaa vaikka minuutin odottelin tuolla oven takana kuulostelemassa! Kyllähän typy sitten innostui, kun astuin asuntoon sisälle.

Nopeasti tuo kuitenkin rauhoittui. Hetkeksi nostin typyn syliin, jotta hän pääsi haistelemaan kunnolla ja paremmin rapsutettavaksi, minkä jälkeen hän käpertyi tuonne lattialle nukkumaan. Aivan ihana otus! Reilun tunnin päästä neitokaisella olis ruoka-aika ja sitten päästäänkin pihalle hiukaksi aikaa.


Sori jos et just nyt olis jaksanu pentutekstiä, mutta sorry not sorry. Toi otus on jotenkin vaan niin söötti ettei mitään rajaa! Ja ollaan nyt rehellisiä, ei mun oma elämä niin mielenkiintoista ole, että siitä juttua riittäis joka päivä, niin laitetaanpa vähän pentusaastetta maailmalle piristämään sateista viikkoa!

Mä oon lupautunut auttamaan pikkuneidin kanssa aina kun pystyn. Nytkin olen työharjoittelusta sairaslomalla, joten hyvin voin olla jokusen tunnin pennun kanssa. Työpäivien jälkeen pääsen tarvittaessa tähän pariksi tunniksi myös.

Mä en nyt ymmärrä mikä näillä kuvilla on ongelma, ne ei suostu menee vierekkäin vaikka mitä tekisin, eikä pää tällä hetkellä toimi niin hyvin, että jaksaisin tota kuvakoodia vilkaista tarkemmalla silmällä.. koittakaa kestää siis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti