sunnuntai 15. maaliskuuta 2015

"Mä näytän ihan urpolta kumminki"

Eilinen oli ihan mielenkiintoinen päivä. Aamu alkoi työvuorolla, jonka jälkeen pääsin sitten kotio juomaan kahvia, värjäämään hiukset ja valmistautumaan kuvattavaksi. Wait, whaaat?!

Joo, mun kaveri on harrastekuvaaja, vai onkohan tää nyt ihan oikea sana kuvaamaan Karoliinaa.. No, hän kuvaa paljon eläimiä, mutta ihmisiä hän ei ole kertomansa mukaan erityisemmin kuvaillut. Mä kaipailin vähän erilaisia kuvia kuin perus-selfieitä, joten ehdotin Karolle pientä kuvaustuokiota. Tätä erikoista tapahtumaa varten värjäsin ja kiharsin hiukset ja valkkasin sängyltä kivat vaatteet. Viiden pintaan lähdin kävelemään Karoliinan huudeille ja päädyimmekin läheiseen metsikköön sitten aloittamaan.

Minähän en siis osaa poseerata ollenkaan, kädet näyttää aina ihan tyhmältä ja naama vielä tyhmemmältä, en osaa olla luonnollisen näköinen enkä erityisen edustavakaan. Naama näyttää aina joko surulliselta tai vittuuntuneelta riippuen katseen suunnasta, vaikka se on ihan perusilme meikäläisellä eikä mitään senhetkistä fiilistä ilmentävä. No jaa, Karoliina onnistui räpsimään musta monta oikein hienoa kuvaa, mä ihan yllätyin! Käveltiin ympäriinsä metsässä, Karoliina koitti vähän naurattaa mua ja saada kuviin vähän jotain muutakin ku meikäläisen peruspönötystä. Ja hyvin onnistui! Tässä siis pari mun lempparikuvista.


Tässä viimeisessä on semmonen perusilme mulla, kun joku mua kuvaa. No ei nyt oikeasti, mutta usein tulee naamaa väännettyä mitä ihmeellisempiin versioihin. Itse oon tosi tyytyväinen näihin kuviin ja oli yllättävän kivaa olla toisen käskytettävänä. Kiitos Karolle tosi kivasta päivästä ja hienoista kuvista!

PS. Ettehän kopioi ja levitä kuvia luvatta, thanks!

2 kommenttia:

  1. Nää kuvat on kyllä ihania, tosi onnistuneita! oot niin kaunis! <3

    Ja toi viiminen, aivan huippu! :D ikävä sua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kuvista kuuluu kuvaajalle, naama on sit taas vanhempien aikaansaannosta :)) ei vaan, kiitos! <3 toi vika on kanssa tosi kiva. Ilmotin Karolle että "mä tahdon olla bussipysäkillä!" ja eiku kamera taas esiin :D Toi oli semmone väliräpsähdys vaan, mutta päätyi yheks lemppareista :P
      Ikävä kans, nähdään kyllä tänä keväänä heti ku saadaan molempien kalenteriin sopimaan!!

      Poista