sunnuntai 1. maaliskuuta 2015

Maaliskuu alkoi

Maaliskuuta näyttää kalenteri eikä kevättä näy missään. Synttärit mulla on muutaman viikon päästä ja perinteisesti niihin aikoihin on ollut kamalat loskakelit, ettei varmasti pysty laittamaan korkokenkiä jalkaansa kun baariin tahtoo lähteä. Oon innolla lueskellut useampaa blogia, joissa kerrotaan miten Briteissä on jo kevättä ilmassa ja ah, kun saa ballerinat jo laittaa jalkaan. Oi kun täälläkin vois tehdä saman! On vaan vilustuminen tiedossa, jos kesäkengät lykkää jalkaan ja jättää kerrospukeutumisen kokonaan pois.

Munhan oli tarkoitus lähteä Lontooseen juhlistamaan synttäreitä kaverin kanssa, mutta siitä reissusta ei nyt tulekaan mitään. Kaverista ei ole mitään kuulunut eikä mulla ole ihan riittävästi rahaa jemmassa, että mulla olis varaa sinne asti lähteä. Sen sijaan ostan itselleni synttärilahjaksi uuden puhelimen tulevana keskiviikkona (jee!) ja lähden synttäreinä baariin muutaman kaverin kanssa. Olisin tosiaan neljännesvuosisadan kunniaksi halunnut tehdä jotain erikoisempaa, mutta jos sitten kolmekymppisiä viettäis erikoisemmin.
Uusi puhelin tulee hyvin todennäköisesti olemaan Samsung Galaxy Trend Plus, kun se Verkkokauppa.comissa on vaan 80 euron hintainen. Kamera siinä ei oo mikään erikoinen, mutta pääasia onkin se, että saan ne sieltä koneelle jotenkin, kun toi mun pokkari alkaa vedellä viimeisiään muutenkin. Ja saan siihen sellaisetkin sovellukset, jotka ei tähän mun kakkaan Nokia Ashaan enää suostu latautumaan (Whatsapp, Instagram nyt ei oo ikinä toiminutkaan).

Yritän muuten keräillä paljon kivoja blogeja lukulistalle, erityisesti sellaisia, joiden kirjoittaja asustaa ulkomailla. Mieluiten Briteissä, ehkä jopa pääsääntöisesti Lontoossa. Jos teillä on tällaisia tiedossa, niin saa meikäläiselle linkkailla! Toki mulla on kirjanmerkeissä jemmassa useampia, jotka tulee päivittäin tsekattua uusien kirjoitusten toivossa, mutta lisääkin voisi aina olla. Pitäisi noi nykyisetkin laittaa ihan tuolta seurattaviksi, mutta toistaiseksi oon vaan kliksutellut kirjanmerkeistä auki.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti